Comunicado do Sindicato de Comités de Mulleres Palestinas (UPWC) Viva Palestina! liberdade para o noso pobo!

O exército de ocupación sionista, liderado polo Goberno dos Colonos, continúa cometendo crimes de guerra contra a nosa xente. Cometendo crime tras crime, masacre tras masacre. Ferindo a mulleres e criaturas, persoas anciás e familias, atacando as nosas terras, montes, edificios, violando o dereito do noso pobo a vivir con seguridade. Usan os medios máis poderosos para matar: avións, tanques e misiles avanzados.

O número de mártires xa case chega a douscentos, a metade son mulleres e criaturas, e máis de mil persoas están feridas. E aínda, o exército de ocupación continúa matando, atacando a franxa sitiada de Gaza e destruíndo os fogares de familias, deixándoas sen teito e chorando aos seus mortos. Non só se destrúen os fogares das persoas, tamén as institucións que proporcionan atención ás persoas con deficiencias.

En Cisxordania e no corazón de Xerusalén, continua a campaña de opresión, asasinatos e tortura contra o noso pobo: invaden as nosas vivendas, institucións e nos arrestan. Agora os seus crimes sionistas chegaron a un nivel máis elevado co rapto do neno Mohammed Abu Khudair que acabou coa súa cremación en vivo. Aínda, o número de persoas mártires, feridas, prisioneiras e desprazadas sigue en aumento.

Todos estes acontecementos ocorren co apoio dos gobernos do imperialismo occidental. Estes gobernos ven a liberdade, independencia e liberación do noso pobo e da nosa terra, como unha ameaza para os seus intereses na rexión. Permítese que os crimes de ocupación continúen, todo co sospeitoso silencio dos réximes árabes.

Nós, o Sindicato de Comités de mulleres palestinas (UPWC) estamos comprometidas nunha batalla de constancia e confrontación. Continuamos denunciando os crimes cometidos contra o noso pobo e a nosa terra, e condenamos o apoio occidental e a cobertura política que se dá para estes crimes de ocupación, tanto si ese apoio é directo e claro, como si está velado. Reafirmamos o dereito á resistencia do noso pobo ante o asentamento colonialista en Palestina, e insistimos no dereito ao retorno d@s palestin@s refuxiad@s a os fogares dos que foron desprazad@s. Reafirmamos ademais, o dereito de auto-determinación e do establecemento dun estado independente de Palestina con total soberanía e con Xerusalén como a súa capital.

Mentres a nosa inevitable vitoria se acerca, pedimos á comunidade internacional que asuma as súas responsabilidades hacia o noso pobo, a través de mecanismos de reivindicación clara dos nosos dereitos sobre a nosa terra. Tamén solicitamos forzas de protección internacional para o noso pobo y xuízos aos criminais da guerra sionista.

É hora de que a comunidade internacional pare de reivindicar a existencia dun proceso de paz que só beneficiou a ocupación, permitíndolle fortalecer o control sobre a nosa terra e a institucionalización de políticas racistas a través do máis horrible sistema de apartheid na historia da humanidade.

Aplaudimos a resistencia do noso pobo en tódalas súas formas e espectros e eloxiamos @s moz@s rebeldes, en tódolos campos en tódalas partes de Palestina. Tamén respectamos a tódalas persoas árabes, e de todo o mundo, que mostraron solidariedade con nós.

Tamén apelamos:

• Ás lideranzas palestinas para afrontar a tarefa de unir a nosa xente, protexendo a nosa causa. Queremos unha lideranza que traballe para desenvolver unha estratexia nacional para a loita e que ademais, pare as negociacións e a coordinación en materia de seguridade coa Ocupación, que supón unha lousa no lado da nosa xente e a súa loita.

• Chamamos ás masas do noso pobo para unha maior participación na loita e a unha confrontación directa coa ocupación hasta que se consiga a vitoria para o noso pobo e a nosa causa e se realicen os desexos d@s nos@s mártires e os seus seres máis próximos, e tamén das persoas feridas, prisioneiras, orfas e sen fogar.

• Chamamos ás mulleres palestinas a pór máis iniciativa nos eventos nacionais, aumentar a súa militancia, e ser un rol modelo para outras mulleres e pobos de todo o mundo.

• A todas as persoas do mundo libre e árabe, pedimos reforzar as mostras de solidariedade a través de eventos, e aumentar a presión nos seus gobernos para que apoien de forma real a loita do noso pobo e a inculpación dos criminais da guerra sionista.

• Chamamos á expansión da campaña de boicot ao estado Sionista de Israel, e á imposición de sancións a nivel global, do mundo árabe e nacional. Facemos un chamamento para una campaña masiva para boicotear ?Israel?.

Larga vida para nosa xente, en lugar de todos os crimes cometidos contra o noso pobo!

Gloria, eternidade e lealdade @s nos@s mártires!

Saúde para @s nos@s ferid@s e liberdade para @s nos@s pres@s!

Sindicato de Comités de Mulleres Palestinas

13/07/2014